Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Про журнал
Про нас
Редакційний штат
Контактна інформація
Поточний випуск
Подання
Заява про конфіденційність
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Пошук
Пошук
Пошук статей
Додаткові фільтри
З
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
січня
лютого
березня
квітня
травня
червня
липня
серпня
вересня
жовтня
листопада
грудня
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
По
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
січня
лютого
березня
квітня
травня
червня
липня
серпня
вересня
жовтня
листопада
грудня
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Автори
Додаткові фільтри
Ключове слово
управління
Löschen
Пошук
Сортувати результати за:
Релевантністю
Автором
Випуском
Датою публікації
Назвою статті
Прямий порядок
Зворотній порядок
1 - 25 з 56 результатів
1
2
3
>
>>
СУБЄКТНО-ОБЄКТНИЙ ПІДХІД В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ
Наталія Юріївна Кубіній, Мирослав Юрійович Бабяк, Андрій Васильович Косовілка
119-123
2018-10-30
ЕКОЛОГІЧНИЙ ОБЛІК ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Василь Романович Голик
218-222
2018-10-30
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ІНЖИНІРИНГ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
В. К. Макарович, О. Г. Сидорчук
129-134
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
С.С. Лукачина
110-120
2025-05-07
ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
А. П. Гречан, О. В. Шатіло
90-96
МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ: НОВИЙ ВИМІР
Вікторія Віталіївна Гомольська
52-58
2017-09-28
ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ
Н. С. Приймак
108-115
2019-04-18
УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ФАКТОРУ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ
Дмитро Вікторович Обертан
217-224
2017-03-23
ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
С.С. Лукачина
184-193
2024-05-08
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ТА ЕЛЕМЕНТІВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
О.В. Зарічна, В.Ф. Проскура, О.Ю. Бочко
43-46
2024-05-08
УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ БІЗНЕСОМ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ
Н. М. Стручок, О. М. Замрій
49-53
МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ ЕКЗОГЕННИХ ТА ЕНДОГЕННИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ РИНКІВ
Богдан Михайлович Торб’як
146-150
2017-09-28
ЗМІСТ ТА ІМПЕРАТИВИ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
Василь Петрович Мікловда, Вікторія Володимирівна Маргитич, Андрій Роальдович Фіалковський
16-22
2017-09-28
ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА ТА ЇЇ РОЛЬ У РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В РЕГІОНІ
Неля Василівна Бошота, Василь Васильович Папп
117-122
2017-09-28
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ РІВНОВАГОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Тетяна Павлівна Гудзь
107-114
2018-10-30
РЕФОРМУВАННЯ ЧИННОЇ СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В ЧАСТИНІ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ПОТРЕБ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ
Юлія Анатоліївна Гороховець
320-324
2017-03-23
ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ АУТСОРСИНГУ, ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
Наталія Іванівна Строченко, Вікторія Юріївна Медвідь, Катерина Миколаївна Кутах
199-205
2017-03-23
ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА ЯК РУШІЙНА СИЛА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
В.Г. Рогов
96-100
2024-11-29
МАТРИЦЯ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Василь Петрович Мікловда, Володимир Володиммирович Кубіній, Валентин Трохимович Сусіденко, Еріка Федорівна Югас
19-22
2018-04-13
ОБГРУНТУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО РІШЕННЯ ЩОДО ВИРОЩУВАННЯ КАРТОПЛІ В АГРОПІДПРИЄМСТВАХ НА ПІДСТАВІ SWOT-АНАЛІЗУ
Наталія Миколаївна Горобець
68-73
2018-04-13
МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ЧАСУ ПОСТАВКИ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Марина Євгеніївна Юрченко, Андрій Миколайович Акименко
298-302
2018-04-13
ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД ДО КЛАСИФІКАЦІЇ СТАРТАП-КОМПАНІЙ: УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НОВОСТВОРЕНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Н. I. Ценклер
135-141
ВИКЛИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
І. І. Черленяк, О. А. Курей
10-18
ЕВОЛЮЦІЯ КОЛЕКТИВНОГО ІНВЕСТУВАННЯ І ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ФОНДОВОГО РИНКУ: ВЗАЄМОВПЛИВ І ТРАНСФОРМАЦІЇ
В.Ю. Височанський
121-126
2025-05-07
ВПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМУ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ УСВІДОМЛЕНОГО СПОЖИВАННЯ
Олена Іванівна Зайцева, Ганна Володимирівна Жосан
74-78
2018-04-13
1 - 25 з 56 результатів
1
2
3
>
>>
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Ключові слова