УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ БІЗНЕСОМ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Н. М. Стручок
  • О. М. Замрій

Ключові слова:

туристичний бізнес, глобальний простір, міжнародний туризм, моделі управління туристичним бізнесом, організаційна структура управління туристичним бізнесом

Анотація

У статті визначено місце туристичного бізнесу у глобальному економічному просторі. Проаналізовано економічний ефект від розвитку ринку туристичних послуг. Окреслено темпи зростання обсягів міжнародного туризму в туристичних регіонах світу. Досліджено теоретичні засади розвитку моделей управління туристичним бізнесом в глобальному просторі, визначено переваги та недоліки кожної з моделей. Визначено організаційну структуру управління туристичним бізнесом в Україні. Опираючись на досвід Канади, визначено як потужний інструмент розвитку туризму через залучення місцевих підприємств у різноманітні кластери, інформаційно-аналітичну підтримку, нормативно-правову підтримку, податкові пільги.

Посилання

Стручок Н.М. Розвиток ринку туристичних послуг в системі економічної безпеки держави : монографія / Н.М. Стручок, І.О.Бочан, Н.Б. Завальницька та ін. – Львів: Вид-во "Сполом″, 2013. – 177 с.

https://tourlib.net/wto/WTO_highlights_2019.pdf.

https://tourlib.net/wto/WTO_highlights_2018.pdf.

https://tourlib.net/wto/WTO_highlights_2017.pdf

Концепція державної цільової програма розвитку туризму та курортів на період до 2022 р.. / Затв. постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2014 р. № 71- режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/638-2013-%D1%80

Управління бізнес-процесами в туризмі : монографія / С.В. Мельниченко, К.А. Шеєнкова. – К. : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2015. – 264 с.

Загальне поняття управління та його види – Режим доступу : http://vuzlib.net/beta3/html/ 1/10954

Тотонова Е.Е. Региональный опыт использования туристско-рекреационного потенциала (на примере Канады). Туризм и региональное развитие: сб. науч. ст. Вып. 5. - Смоленск: Универсум, 2008

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ