DOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2017.2(50).146-150

МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ ЕКЗОГЕННИХ ТА ЕНДОГЕННИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ РИНКІВ

Богдан Михайлович Торб’як

Анотація


В статті проаналізовано ключові чинники управління фармацевтичним ринком. Розглянуто застосування моделі М. Портера для визначення екзогенних та ендогенних чинників розвитку регіональних фармацевтичних ринків. Досліджено елементи механізму регулювання ринків, концепцію партнерського маркетингу, яка набуває особливого значення у фармацевтичній промисловості. Розкрито питання оптимізації інтересів різних суб’єктів, що функціонують на фармацевтичному ринку, та шляхи впливу на удосконалення моделі управління регіональними фармацевтичними ринками.

Ключові слова


регіональні фармацевтичні ринки; управління; маркетингові стратегії.

Повний текст:

PDF

Посилання


Porter M. E. Competitive strategy: Techniques for analyzing industries and competitors / M. E. Porter. – New

York: Free Press, 1998. – 397 p.

Ofitsiinyi sait farmatsevtychnoi kompanii «Zentiva» [The official site of pharmaceutical company «Zentiva»].

URL: http://www.zentiva.com.ua

Ofitsiinyi sait farmatsevtychnoi kompanii TEVA [The official site of pharmaceutical company TEVA].

URL: http://www.teva.ua

Ries A. The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk! / A. Ries, J. Trout. – Harper

Business, 1994. – P. 12-15.

Balfour F. Fakes! / Frederik Balfour. // BusinessWeek. – 2005. – №4. – P. 54–64.

Gordon I. Relationship marketing: New strategies, techniques, and technologies to win the customers you want

and keep them forever / Ian Gordon. – New York: Wiley, 1998. – P. 17-85.