МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ ЕКЗОГЕННИХ ТА ЕНДОГЕННИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ РИНКІВ
Ключові слова:
регіональні фармацевтичні ринки, управління, маркетингові стратегії.Анотація
В статті проаналізовано ключові чинники управління фармацевтичним ринком. Розглянуто застосування моделі М. Портера для визначення екзогенних та ендогенних чинників розвитку регіональних фармацевтичних ринків. Досліджено елементи механізму регулювання ринків, концепцію партнерського маркетингу, яка набуває особливого значення у фармацевтичній промисловості. Розкрито питання оптимізації інтересів різних суб’єктів, що функціонують на фармацевтичному ринку, та шляхи впливу на удосконалення моделі управління регіональними фармацевтичними ринками.Посилання
Porter M. E. Competitive strategy: Techniques for analyzing industries and competitors / M. E. Porter. – New
York: Free Press, 1998. – 397 p.
Ofitsiinyi sait farmatsevtychnoi kompanii «Zentiva» [The official site of pharmaceutical company «Zentiva»].
URL: http://www.zentiva.com.ua
Ofitsiinyi sait farmatsevtychnoi kompanii TEVA [The official site of pharmaceutical company TEVA].
URL: http://www.teva.ua
Ries A. The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk! / A. Ries, J. Trout. – Harper
Business, 1994. – P. 12-15.
Balfour F. Fakes! / Frederik Balfour. // BusinessWeek. – 2005. – №4. – P. 54–64.
Gordon I. Relationship marketing: New strategies, techniques, and technologies to win the customers you want
and keep them forever / Ian Gordon. – New York: Wiley, 1998. – P. 17-85.