ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2025.1(65).110-120Ключові слова:
електронна комерція, e-commerce, управління, підприємства електронної комерції, електронна торгівля, штучний інтелект, штучний інтелект в управлінні підприємствами, управління персоналом, управління маркетингом, стратегічне управління, поточне управлінняАнотація
У статті досліджено роль штучного інтелекту в управлінні підприємствами електронної комерції.
Розглянуто сутність поняття штучний інтелект та його ключові аспекти. З’ясовано, що штучний
інтелект найчастіше використовується в управлінні маркетингом і продажами підприємствами
електронної комерції. Проаналізовано використання штучного інтелекту в управлінні підприємствами
електронної комерції в контексті функціональних підсистем, а саме з точки зору стратегічного та
поточного управління, управління персоналом та маркетингом. З'ясовано, що роль штучного інтелекту
в стратегічному управлінні підприємствами електронної комерції полягає у сприянні формуванню їхньої
довгострокової стратегії. Наведено ряд сучасних інструментів, побудованих на основі штучного
інтелекту, які використовуються при управлінні персоналом підприємства електронної комерції.
Визначено основні виклики впровадження штучного інтелекту в управлінні підприємствами електронної
комерції.