ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • С.С. Лукачина

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).184-193

Ключові слова:

інструменти управління, електронна комерція, e-commerce, управління, підприємства електронної комерції, електронна торгівля, компанія.

Анотація

У статті досліджено інструментарій за допомогою якого здійснюється управління підприємствами електронної комерції. Розглянуто сутність поняття інструментів управління. З'ясовано, що методи та інструменти управління не слід ототожнювати. Узагальнено класифікацію інструментів управління підприємствами електронної комерції. Проведено аналіз інструментів управління за різними класифікаційними ознаками. З'ясовано, що сучасні інструменти управління повинні відповідати критеріям ефективності, максимальної автоматизації та дієвості. Виявлено популярні інструменти управління підприємствами електронної комерції станом на 2023 рік та проведено їх детальний аналіз.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-08

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ