ЗМІСТ ТА ІМПЕРАТИВИ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Василь Петрович Мікловда д.е.н., проф., членкор. НАН України, завідувач кафедри економіки підприємства ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Україна
  • Вікторія Володимирівна Маргитич аспірантка кафедри «економіка підприємства» ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Україна
  • Андрій Роальдович Фіалковський аспірантn кафедри «економіка підприємства» ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Україна

Ключові слова:

культура, інновації, інноваційна культура, розвиток, управління, принципи.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню контенту інноваційної культури, яка представляє собою інструмент стратегічного управління соціально-економічним розвитком підприємства, регіону, країни в процесі побудови їх системних конкретних переваг, створений в результаті синтезу культури, економіки та науки, наслідком якого є нова якість життєдіяльності людей та функціонування економічних систем. Містить інтегрований комплекс культур (технологічної, інформаційної, культури креативу, управління інноваціями та поведінки на ринках) та базується на принципах інтерактивності, системності, стратегічності, поліваріантності, перманентності.

Посилання

Shills E. Society and its culture / E. Shills. // Daedalus. – 1960. –№2

HusevaM.V.(2010 )Rozvytok innovatsiynoyi kul'tury suchasnoho pidpryyemstva [Development of innovative

culture of modern enterprise ]. Visnyk sotsial'no–ekonomichnykh doslidzhen': Zbirnyk naukovykh prats-Bulletin of

social and economic research: Collection of scientific works, 38, 253–258. [in Ukranian].

L. E. Elyzarova, L. A. Kholodkova, V. P. Chernoles (2006)Ynnovatsyonnaya kul'tura lychnost' y obshchestva:

sushchnost' y uslovyya formyrovanyya [Innovative culture of personality and society: the essence and conditions of

formation]. Ynnovatsyy v obrazovanyy – Innovations in education, 3, 191 – 192. [ in Ukranian].

Zakovych M. M.(2007) Kul'turolohiya: ukrayins'ka ta zarubizhna kul'tura. navchal'nyy posibnyk

[Culturology: Ukrainian and foreign culture].Znannya– Knowledges.[Elektronnyy resurs]. Retried from:

http://www.ebk.net.ua/Book/cultural_science/zakovich_kulturologiya/part1/102.htm.

Zakon Ukrayiny Pro priorytetni napryamy innovatsiynoyi diyal'nosti v Ukrayini: pryiniatyi16 sichnya2003

roku N 433-IV[Law of Ukraine "On Priority Areas of Innovation Activity in Ukraine](2005, November, 04)Vidomosti

Verkhovnoyi Rady Ukrainy – Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine. Kiev: Parlam.vydano [in Ukranian].

Yl'ynykh S.A.(2008)Orhanyzatsyonnaya kul'tura kak ynnovatsyonnыy faktor effektyvnoho upravlэnyya

orhanyzatsyэy [Organizational culture as an innovative factor for efficient organization management ].Vestnyk THU –

Bulleten of THU, 6 (62), 317–321. [in Russian]

Kastel's M.(1999) lye obshchestva setevыkh kul'tur. – Novaya postyndustryal'naya volna na Zapade

[Becoming a community of network cultures. - A new post-industrial wave in the West ].– Pod red. V.L.Ynozemtseva. –

M. [in Russian].

Kubiniy N. Yu. KubiniyV.V, Telychko T.V.(2015)Kontseptual'nyy pidkhid do modelyuvannya innovatsiynoho

rozvytku ekonomichnoyi systemy krayiny, rehionu ta pidpryyemstva [Conceptual approach to modeling the innovation

development of the economic system of the country, region and enterprise ]. Naukovyy visnyk Uzhhorods'koho

universytetu. Seriya Ekonomika. – Bulletin of papers of Uzhgorod University 1(3), 78–83.

KubiniyN.Y.(2013)Vytoky stratehichnoho upravlinnya: istorychnyy rakurs innovatsiynoho kontentu

stratehiyi Oleksandra Makedons'koho [Origins of Strategic Management: Historical Perspective of Innovative Content

Strategy of Alexander Macedonian]Naukovyy visnyk Poltavs'koho universytetu ekonomiky i torhivli. Ser.:Ekonomichni

nauky – Bulletin of papers of Poltava University of economy and trade, 1, 350–355. [in Ukraine].

Lysenko V.V.(2015)Dovira yak faktor rozvytku pidpryyemnyts'koyi diyal'nosti v ahrobiznesi [Trust as a

factor in the development of entrepreneurial activity in agribusiness]. Hlobal'ni ta natsional'ni problemy ekonomiky :

elektronne naukove vydannya. – Global and national problems of economic. Retried from :http://globalnational.in.ua/issue-6-2015/14-vipusk-6-lipen-2015-r/1012-lisenko-v-v-dovira-yak-faktor-rozvitku-pidpriemnitskojidiyalnosti-v-agrobiznesi.[in

Ukraine].

Lysyn B.K.(2008)Yynnovatsyonnaya kul'tura [Innovative culture]. Ynnovatsyi, 10 (120),.49–53. [in

Russian].

Myl'ner B.Z.(2000)Teoryya orhanyzatsyy [Organization theory].–M: /YNFRA-M. [in Russian].

Nort D. (2005)Ynstytutы, ynstytutsyonal'nыe yzmenenyya y funktsyonyrovanye эkonomyky..[Institutions,

institutional changes and the functioning of the economy]. Retried from: http://gtmarket.ru/laboratory/basis/6310/6315.

[ in Russian].

Noskov V.Y. Kal'yanov, O.V. (2002) Ynnovatsyonnыe tekhnolohyy v humanytarnom vuze [Innovative

technologies in the humanitarian university]. – Donetsk: OOO «Lebed'». [in Russian].

SantoB.(2004) Syla ynnovatsyonnoho samorazvytyya [The power of innovative self-development ] Ynovatsyy,2,

-38. [in Russian].

Talaulykar T.(1999) Pryntsyp sotsyal'noy y эtycheskoy poleznosty v upravlenyy predpryyatyem [The principle

of social and ethical utility in the management of the enterprise]. Problemы teoryy y praktyky upravlenyya – Problems

ot the Theory and Practice os Entreprenership, 3, 22-24.

Ukolova L.E.(2003)Problemy dyaloha v sovremennoy kul'ture [Problems of dialogue in modern culture ]

Proceeding fromTezysy dokladov y vystuplenyy na «Vserossyyskom sotsyolohycheskom konhresse «Rossyyskoe

obshchestvo y sotsyolohyya v 21 Veke: sotsyal'nye vyzovы y al'ternatyvy» - The Sociological congress «Russian society

and sociology in 21 centuty: social demands and alternatives” . 9pp.21-230. M.: Al'fa-M. [in Russian].

Shypulina Yu. S.(2010)Innovatsiyna kul'tura orhanizatsiyi: sutnist', struktura, pidkhody do otsinky [Innovative

culture of organization: essence, structure, approaches to evaluation] Marketynh i menedzhment innovatsiy –

Marketing and menegement of innovations, 2, 132–138. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-28

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 1. МАКРОЕКОНОМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ