СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ТА ЕЛЕМЕНТІВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).43-46Ключові слова:
публічне управління, публічна організація, корпоративна культура, органи публічної влади, сфера публічного управління, принципи корпоративної культуриАнотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти системного зв’язку основних принципів та елементів корпоративної культури у сфері публічного управління. Дослідження наукових праць українських та зарубіжних науковців вказали, що основним при публічному управлінні є визначення основних принципів, які описують засади, закономірності та правила публічної організації . З’ясовано, що використання принципів та врахування складових допоможе сформувати відповідний рівень корпоративної культури в публічних організаціях та допоможе більш ефективніше вирішувати поставлені питання та досягати поставлених цілей.. Зроблено висновки, що систематизації основних принципів та елементів корпоративної культури у сфері публічного управління, які будуть направлені на формування сприятливого організаційного клімату в установі, сприятимуть спільній злагодженій роботі, що допоможе більш ефективно підходити до вирішення поставлених завдань, прийняття результативних управлінських рішень та досягненні поставлених цілей.