ІНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА

Автор(и)

  • Л. П. Куліш Київський національний торговельно-економічний університет, Україна

Ключові слова:

інституційні засади, органічне виробництво, держана політика, конкурентоспроможність

Анотація

Проаналізовано основні теоретичні підходи до аналізу процесів формування інституційного середовища розвитку конкурентоспроможного органічного виробництва. Розглянуто інституційні проблеми, що перешкоджають ефективному господарюванню на основі органічного виробництва. Запропоновано низку заходів, реалізація яких сприятиме активізації процесів розвитку конкурентоспроможного органічного виробництва в Україні.

Біографія автора

Л. П. Куліш, Київський національний торговельно-економічний університет

аспірантка кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету,

Посилання

The Global Competitiveness Report 2019. Editor Klaus Schwab. http://www3.weforum.org/docs/WEF_TheGlobalCompetitivenessReport2019.pdf

Хвесик М. А., Бистряков І. К., Клиновий Д. В. Публічно-приватне партнерство в забезпеченні сталого просторового розвитку. Економіка України. 2020. №1. с. 3-23

Лагутін В. Д. Цивілізаційні та інституційні фактори глобальних економічних трансформацій ХХІ ст. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2019. №2. с. 5-19

Безус Р. М. Організаційно-економічні засади ефективного розвитку органічного агровиробництва. Дніпропетровськ: Лізунов Пресс, 2014. 380 с.

Завадська Ю. С. Ринок органічної агропродовольчої продукції: методологія становлення та розвитку. Житомир: Полісся, 2015. 216 с.

Патика Н. І. Конкурентоспроможність сільського господарства України: глобальний та національний вимір. Вінниця: Твори, 2019. 368 с.

Seegebarth B., Behrens S., Klarmann C., Hennigs N. Customer value perception of organic food: cultural differences and cross-national segments. British Food Journal. 2016. № 118. р. 396-411.

Кирилов Ю. Є., Грановська В. Г., Крикунова В. М. Чинники та стимули розвитку органічного сегмента аграрного виробництва в країнах світу. Економіка АПК. 2018. № 7. с. 16-27.

Кириленко І. Г., Милованов Є. В. Наукове забезпечення розвитку органічного агровиробництва. Економіка АПК. 2019. № 3. с. 27-41.

Ковальова О.В. Структурна політика та трансформації в аграрному секторі економіки. Київ: ННЦ ІАЕ, 2019. 316 с.

Sauerborn J. Review of History and Recent Development of Organic Farming Worldwide. Agricultural Science in China. 2006. Vol. 5, №3. р. 169-178.

Lipper L., Thornton P., Campbell B. Climate-smart agriculture for food security. Nature Climate Change. 2014. № 4. р. 1068-1072.

Закон України «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини». Електронний ресурс. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/425-18

Brandt K., Leifert C., Sanderson R., Seal C. Agroecosystem. Management and nutritional quality of plant foods: the case of organic fruits and vegetables. Critical Reviews in Plant Sciences. 2011. № 30. р. 177-197.

Tuomisto H., Hodge I., Riordan P. Does organic farming reduce environmental impacts? A meta-analysis of European research. Journal of Environmental Management. 2012. № 112. р. 309-320.

Organic Market 2019. Triodos Bank. 2019. URL: https://www.soilassociation.org/media/17981/omr-report-2019-interactive.pdf

Bullock G., Johnson C., Southwel B. Activating values to stimulate organic food purchases: can advertisements increase pro-environmental intentions? Journal of Consumer Marketing. 2017. № 34. р. 427-441.

Уманців Ю. М., Міняйло О. І. Економічна політика держави за умов глобальних трансформацій. Економіка України. 2018. № 9. с. 37-49

Овчаренко А. С. Маркетингові технології просування органічної агропродовольчої продукції на глобальному товарному ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2018. Вип. 18. ч. 2. с. 115-120

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ