ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
туристичне підприємство, система комунікацій, інформаційні системи, ринок, конкуренція, бізнес-процеси, ефективність, маркетинг, інформація, мережа ІнтернетАнотація
У статті виділено групи учасників комунікаційних процесів із боку туристичного підприємства. Проаналізовано фактори-обмеження, які впливають на ухвалення рішення про організацію оптимальної системи комунікацій туристичного підприємства із використанням сучасних інформаційних технологій. Визначені основні принципи процесно-орієнтованої системи. Наведено переваги провесно-орієнтованих структур, виділено інфологію чотирьох ключових бізнес-процесів, які у сукупності забезпечать комплексне функціонування системи комунікацій туристичного підприємства на основі сучасних інформаційних технологійПосилання
Алейникова Г. М. Организация и управление турбизнесом: учеб. пособие // Донецкий институт туристического бизнеса. Донецк, 2002. 184 с.
Армстронг Г. Маркетинг / пер. с англ. М.: Диалектика, 2001. 601 с.
Береза А. М. Основи створення інформаційних систем: навч. посіб. / Київський національний економічний університет. К., 2001. 139 с.
Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход / пер. с англ. СПб., 2001. 860 с.
Колодійчук А. В. Інформація як фактор інноваційного розвитку економіки // Формування ринкових відносин в Україні. 2012. №5/1(132). С. 58-62.
Кондрашова С. С. Информационные технологии в управлении: учеб. пособие / Межрегиональная академия управления персоналом. К., 1998. 132 с.
Сопільник Л. І., Колодійчук А. В. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємств // Науковий вісник НЛТУ України. 2009. Вип. 19.8. С. 183-187.
Хартман А., Сифонис Дж. Стратегии успеха в Интернет-экономике. М.: ЛОРИ, 2001. 274 с.