ДІЛОВИЙ ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА: ЕТАПИ ТА СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ

Автор(и)

  • Володимир Степанович Мазур к.е.н, доцент Тернопільського національного економічного університету, м. Тернопіль, Україна

Ключові слова:

система формування, економічна стійкість, імідж, бренд, етапи, традиції, вплив, репутація, реклама, модель.

Анотація

В статті розглянуто створення ефективної системи формування і підтримки позитивного іміджу як важливого інструменту забезпечення економічної і соціальної стійкості підприємства на внутрішньому і зовнішньому ринках. Розглянуто основні етапи формування позитивного іміджу і репутації підприємства для досягнення стійкого і тривалого успіху в підвищенні конкурентоздатності і продуктивності фірми через систему сучасного маркетингу, яка характеризується виникненням і закріпленням нових тенденцій впливу глобальних чинників першого десятиліття ХХІ ст.

Посилання

Khymych I.H. (2009) Imidzh yak vazhlyvyy pokaznyk diyal'nosti pidpryyemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoyi kul'tury [Image as the main feature of the activity of an enterprise under modern conditions of the development of corporate culture]. – Ekonomika ta derzhava – Economy and state – ,9, 59–61 [in Ukrainian]. 2. Orban-Lembryk L.E. (2003) Psykholohiya upravlinnya. [Psychology of management]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian]. 3. Syzonenko V.O. (2007) Suchasne pidpryyemnytstvo. [Modern enterprise]. Kyiv: Znannya-Pres [in Ukrainian]. 4. Tytova L.H. (2010) Tekhnolohyy upravlenyya ymydzhem tovara v kontekste ynstrumentaryya marketynh-myks [Technologies of management of good’s image in the context of instruments of marketing-mix]. RYSK,4, 49-54 [in Ukrainian]. 5. Vyshnyakova M. (2001) Koncepcyja formyrovanyja ymydzha kompanyy (obshhyj podhod y rekomendacyy) [The concept of forming of company’s image (common approach and recommendation)]. Praktycheskyj marketyng – Practical marketing, 5. Retrieved from http://www.cfin.ru/press/practical/2001-05/03.shtml [in Ukrainian].

Aleshyna Y.V. Rost znachymosty ymydzha v dejatel'nosty organyzacyy [The growth of the meaning of image in company’s activity]. (n.d.). www.unikcom.ru. Retrieved from http://www.unikcom.ru/ [in Ukrainian]. 7. Tytova L.H. (2010) Kontseptual'noe obosnovanye systemnoy modely sotsyal'no-эtycheskoho marketynha y ee vostrebovannosty v sovremennoy rыnochnoy эkonomyke [Conceptual base of the system model of social and ethical marketing and its use in modern market economy]. RISK: resursy, informatsiia, snabzhenie, konkurentsiia, 1, 74-79 [in Ukrainian].

Bortnikov P.H. Marketyngova pidtrymka reputacii' finansovoi' ustanovy [Marketing support of the reputation of financial establishment]. Oficijnyj sajt Biblioteky im. Vernads'kogo – Official site of the Library named after Vernadskyy. (n.d.). ena.lp.edu.ua. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/13837/1/18_115_Menegment.pdf [in Ukrainian].

Goncharova I.V. (2008) Ymydzh y brend kak ynstrumentyy povyyshenyja prybyyl'nosty byznesa [Image and brand as instruments of increase of business profit]. Vestnyk VGU – Bulletin of VNU, 2, 3-7. Retrieved from http://www.vestnik.vsu.ru/program/view/view.asp?sec=econ&year=2008&num=02&f_name=2008-02-01 [in Russian].

Rodionov O.V. (2009) Vplyv dilovoi' reputacii' pidpryjemstva na jogo rozvytok [The influence of business reputation of an enterprise on its development]. Oficijnyj sajt Biblioteky im. Vernads'kogo – The official site of the Library named after Vernadskyy. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Emp/2009_21/17RodPog.htm [in Ukrainian].

Chebykina M.V., Akulova A.Sh. (2007) Delovoj ymydzh, ego reputacyja v systeme marketyngovyyh kommunykacyj predpryjatyja [ Business image, its reputation in the system of marketing communications of an enterprise]. Vestnyk OGU – Bulletin of ONU, 4 [in Russian].

Vardevanyan V.A. (2012) Vyznachennja osnovnyh etapiv formuvannja ta pidtrymky imidzhu pidpryjemstva [The characterization of the main stages of forming and support of a company’s image]. nbuv.gov.ua. Retrieved from www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchtei/2012_1/1-2012-43.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-23

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ