ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК БРЕНДУ У СФЕРІ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2025.1(65).60-65Ключові слова:
формування і розвиток бренду, брендинг, аграрний бізнес, суб’єкти аграрного господарювання, маркетингова стратегіяАнотація
Акцентовано увагу на необхідності побудови сильного бренду, який матиме впізнаваність для подальшої
його індентифікації споживачем, що сприяє закріпленню певного товару чи продукції на ринку,
підвищуючи при цьому рівень довіри користувачів. Актуальністю зумовлюються обґрунтовані
особливості формування і розвитку бренду у сфері аграрного бізнесу на регіональному зрізі.
Виокремлено особливості формування брендингу на вітчизняному аграрному ринку, де серед
пріоритетних є необхідність посилення впізнаваності українських брендів, підвищення довіри
споживачів щодо якості й екологічності продовольчої продукції, врахування національних і регіональних
властивостей, автентичності й унікальності території. Подано регіональні особливості сформованих
брендів у різних сферах діяльності з окресленням локальних об’єктів