МОЖЛИВОСТІ БІЗНЕСУ СМАРТ КАВ’ЯРНІ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ТРЕНДУ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.2(64).84-90Ключові слова:
тренди, смарт кав’ярні, вендинг, бізнес, ресторанне господарствоАнотація
В праці розглянуто сучасні тренди розвитку кав’ярень, як зокрема: консолідація ринку; перетворення
кавоварень на Food Technologies; екологічний підхід; зростання популярності блендів; використання
аромамаркетингу; автоматизація процесу обслуговування. Виділено основні переваги вендингу, як
одного з видів торгівлі, реалізація товарів в якому здійснюється за допомогою торгових автоматів.
Привабливість бізнесу для підприємців-початківців полягає в тому, що в переважній більшості компаній
кадровий склад представлений самим власником або мінімумом найманого персоналу. Відзначено, що
лідерами європейського ринку є саме смарт кав’ярні, які містять великі формати сенсорних дисплеїв,
що дозволяють отримати напій з більшою кількістю інгредієнтів і рецептур, допомагають виправдати
його більш високу ціну. Зазначена можливість використання технологій Internet of Things та Big Data
для обробки та аналізу великої кількості даних про своїх клієнтів для формування індивідуальних
пропозицій.