АЛГОРИТМ КЛАСТЕРНОГО ПІДХОДУ ДО ЗМІЦНЕННЯ БРЕНДИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ РЕГІОНУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.2(64).45-52Ключові слова:
кластерний підхід, зміцнення брендингових стратегій, розвиток аграрних регіонів, алгоритм, кооперація, партнерські відносиниАнотація
У статті обґрунтовано окремі підходи до забезпечення результативності розвитку брендингу регіонів
аграрного спрямування, що вимагають осмислення комплексності зазначеного процесу під впливом
необхідності безперервного зміцнення брендових спеціалізацій регіонів. Окреслено вагому роль кооперації та
партнерських відносин між регіональними суб’єктами аграрного господарювання, міжнародними та
національними організаціями, освітніми закладами та науково-дослідними установами, що виступає
важливою передумовою зміцнення брендових спеціалізацій регіонів. Запропоновано науково-методичний
підхід з обґрунтуванням алгоритму побудови дієвого механізму зміцнення брендових спеціалізацій регіонів
на основі кластеризації. Врахування і реалізація запропонованого комплексного підходу сприятиме
ефективному створенню та розвитку кластерів, дозволить аграрним регіонам успішно конкурувати як на
внутрішньому, так і зовнішньому ринках зміцнюючи власні позиції та підвищуючи соціально-економічний
та екологічний потенціал територій.