ВПРОВАДЖЕННЯ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).156-163Ключові слова:
тренінг, персонал, готельно-ресторанний бізнес, мотивація, навчання.Анотація
Дослідження підкреслює необхідність комплексного підходу до управління персоналом у готельно-ресторанному бізнесі через тренінги, що сприяє підвищенню якості обслуговування та сталому розвитку підприємств. Стаття присвячена не лише теоретичному осмисленню ролі тренінгів у розвитку персоналу готельно-ресторанного бізнесу, але й практичному аналізі проблем та перспектив їх застосування. Зокрема, акцентується на ідентифікації поточних бар'єрів та визначенні ефективних шляхів подолання викликів, пов'язаних з адаптацією тренінгових програм до специфічних умов українського ринку. Це дозволяє не тільки глибше зрозуміти потенціал тренінгових технологій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств галузі, але й розробити рекомендації для оптимізації процесу навчання та розвитку персоналу.