РЕГІОНАЛЬНИЙ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).99-106Ключові слова:
бренд, територіальний брендинг, бренд-менеджмент розвитку сільського туризму, туристичні дистинації, рігіональні особливості, екотуризм регіонуАнотація
У статті здійснено окремі наукові підходи до аналізу поняття бренд-менеджменту. Визначено особливості та завдання бренду, досліджено роль брендингу в туристичній діяльності, окреслено вагомість бренд-менеджменту сільських територій, розглянуто особливості формування туристичного бренду сільських територій. У процесі дослідження розглянуто регіональний аспект розвитку сільського туризму на прикладі Закарпатської області з її територіальними та природно-ресурсними властивостями. Здійснено SWOT–аналіз забезпечення розвитку бренд-менеджменту сільського туризму на регіональному рівні (Закарпатська область) завдяки якому вдалося виявити сильні та слабкі сторони розвитку регіону та спрогнозувати можливості й загрози бренд-менеджменту сільського туризму. Проведення SWOT–аналізу дало можливість визначити конкурентні переваги регіону та окреслити перспективні напрями його розвитку. Запропоновано ключові напрями розвитку бренд-менеджменту сільського туризму Закарпатської області, зокерма забезпечення державної підтримки туризму і рекреації в регіоні, розбудова сучасної матеріально-технічної бази рекреаційних закладів, формування ефективної системи інформаційно-рекламного забезпечення туристичного продукту регіону, вдосконалення сфери якісного обслуговування клієнтів відповідно до європейських стандартів, залучення інвестицій для розвитку сільських територій, розвиток сфери брендингу, організація програм розвитку регіонального брендингу та підготовка кваліфікованих кадрів у визначеній сфері.