ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ БРЕНДИНГУ АГРАРНИХ РЕГІОНІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).87-92Ключові слова:
розвиток брендингу, еоретичні аспекти, аграрні регіони, іміджеве позиціонування, ідентичність бренду, впізнаваність бренду,, споживачАнотація
У статті окреслено теоретичні аспекти розвитку брендингу аграрних регіонів. Обґрунтовано необхідність активізації процесу забезпечення ефективного функціонування регіональних економічних систем в цілому й розвитку брендингу аграрних регіонів, зокрема. Зазначена необхідність зумовлюється передусім з огляду на військовий стан в Україні й непередбачуваність ситуації. Окреслено доцільність формування іміджевого позиціонування аграрних регіонів як надійних постачальників якісних продуктів, що може сприяти підвищенню їх привабливості як для іноземних інвесторів, так і для споживачів. Виокремлено значну роль держави, яка повинна бути партнером у цьому процесі, надаючи необхідну підтримку та сприяючи створенню сильних брендів, що допоможе аграрним регіонам піднятись на вищий рівень розвитку.