ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ БРЕНДИНГУ АГРАРНИХ РЕГІОНІВ

Автор(и)

  • С.М. Газуда

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.1(63).87-92

Ключові слова:

розвиток брендингу, еоретичні аспекти, аграрні регіони, іміджеве позиціонування, ідентичність бренду, впізнаваність бренду,, споживач

Анотація

У статті окреслено теоретичні аспекти розвитку брендингу аграрних регіонів. Обґрунтовано необхідність активізації процесу забезпечення ефективного функціонування регіональних економічних систем в цілому й розвитку брендингу аграрних регіонів, зокрема. Зазначена необхідність зумовлюється передусім з огляду на військовий стан в Україні й непередбачуваність ситуації. Окреслено доцільність формування іміджевого позиціонування аграрних регіонів як надійних постачальників якісних продуктів, що може сприяти підвищенню їх привабливості як для іноземних інвесторів, так і для споживачів. Виокремлено значну роль держави, яка повинна бути партнером у цьому процесі, надаючи необхідну підтримку та сприяючи створенню сильних брендів, що допоможе аграрним регіонам піднятись на вищий рівень розвитку.
Ключові слова: розвиток брендингу, теоретичні аспекти, аграрні регіони, іміджеве позиціонування, ідентичність бренду, впізнаваність бренду, споживач.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-08

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3. РЕГІОНАЛЬНІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ