МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНТРОЛІНГУ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.2(62).9-14Анотація
Характерною особливістю світової торгівлі є розвиток торговельних мереж. Диверсифікація та
ускладнення господарських зв’язків всередині торговельних мереж значно ускладнюють торговельний
менеджмент. Вирішення цього завдання вимагає впровадження нових інструментів управління, тобто
механізму контролінгу. У статті сформульовано основні характеристики механізму контролінгу в
управлінні торговельними мережами. Визначені елементи механізму контролінгу. Сформульовано
визначення змісту терміна “цикл контролінгу в управлінні торговельними мережами”. Визначені
основні підсистеми контролінгу в управлінні торговельними мережами та виділені цикли, відповідно,
стратегічного, тактичного та оперативного контролінгу.
Ключові слова: торговельні мережі, механізм контролінгу, елементи механізму контролінгу, цикл,
інформація, фінанси, інновації, конкурентоспроможність, менеджмент, ефективність.