МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ БРЕНДИНГУ У СФЕРІ ВИКОРИСТАННЯ АГРАРНИХ РЕСУРСІВ

Автор(и)

  • М.В. Газуда
  • С.М. Газуда
  • Є.В. Білей

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.1(61).50-55

Анотація

У статті виокремлено маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Окреслено необхідність формування брендингу, що базуватиметься на врахуванні комплексності маркетингових підходів, які охоплюватимуть моніторинг аграрного ринку, вивчення споживчих потреб, оцінювання результатів дослідження, планування й пошук нових можливостей просування аграрної продукції на ринок. Зазначено, що в такому контексті акцентується увага на створенні власного корпоративного стилю суб’єкта аграрного господарювання, здійснення цілеспрямованої рекламної компанії, досконалого дизайну продукту, очікуваного й асоціативного сприйняття споживачем бренду. Акцентовано увагу на вагомості запровадження цифрового маркетингу відповідно до сучасних вимог аграрного господарювання.
Ключові слова: маркетингові підходи, технології брендингу, аграрне господарювання, продовольча продукція, аграрні ресурси, побудова сильного бренду, цифровий маркетинг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-06

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3. РЕГІОНАЛЬНІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ