ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БАНКІВСЬКОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • О.І. Заславська

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2022.1(59).105-111

Анотація

У статті окреслено проблеми підвищення вартості банківського бізнесу в Україні, а саме: присутність
іноземного капіталу, проблеми використання статистичної інформації із вітчизняного фондового ринку, недостатність нормативно-правової бази із питань оціночної діяльності, вплив кризових ситуацій на оцінку вартості банків. Досліджено чинники, які впливають на вартість бренду у частині визначенні вартості банку. Обґрунтовано, що із метою підвищення вартості установи важливо підтримувати її репутацію через організацію у банку ефективної комунікаційної політики

Ключові слова: банк, вартість банку, оцінка вартості банку, бренд, комунікаційна політика

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-20

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 5. ФІНАНСИ І БАНКІВСЬКА СПРАВА