ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БАНКІВСЬКОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2022.1(59).105-111Анотація
У статті окреслено проблеми підвищення вартості банківського бізнесу в Україні, а саме: присутність
іноземного капіталу, проблеми використання статистичної інформації із вітчизняного фондового ринку, недостатність нормативно-правової бази із питань оціночної діяльності, вплив кризових ситуацій на оцінку вартості банків. Досліджено чинники, які впливають на вартість бренду у частині визначенні вартості банку. Обґрунтовано, що із метою підвищення вартості установи важливо підтримувати її репутацію через організацію у банку ефективної комунікаційної політики
Ключові слова: банк, вартість банку, оцінка вартості банку, бренд, комунікаційна політика
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-20
Номер
Розділ
РОЗДІЛ 5. ФІНАНСИ І БАНКІВСЬКА СПРАВА