ЕКОЛОГІЧНЕ ТА ЕКОНОМІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТЕНТ СОЦІОЕКОЛОГІЧНИХ ВИКЛИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2022.1(59).10-15Анотація
Сучасний освітній процес потребує нового змістового і методичного забезпечення відповідно розвитку суспільства і вимог соціуму майбутнього. Підготовка фахівців визначається затребуваністю працівників на ринку праці, здатних задовольнити вимоги роботодавця. Компетентність респондента – пошукача залежить від отриманих практичних умінь, навичок реалізації конкретної діяльності.
Екологічна проблематика пронизує життєдіяльність суспільства на усіх рівнях його існування, секторально об’єдуючи діяльнісний потенціал спеціаліста, векторно спрямовує компетентнісний підхід фахової підготовки професійого робітника. Стаття присвячена проблемі затребуваності просвітницької діяльності у питанні зменшення «вуглецевого сліду» як впливового чинника вирішення
глобальних екологічних проблем на рівні пересічного громадянина.
Ключові слова: компетентнісний підхід, просвітницька діяльність, вуглецевий слід, екологічний проект,соціоекологічне опитування, банкінг, бухгалтерський облік, «зелені тарифи».