Теоретичні основи та принципи використання управління маркетингом на підприємствах
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.2(58).46-49Анотація
Проблема. Актуальність проблематики теми дослідження зумовлена проблемами ефективності маркетингового управління на підприємствах.
Мета. Метою дослідження є визначення особливостей маркетинг-менеджменту серед вітчизняних підприємств, і навіть визначення шляхів удосконалення маркетинг-менеджменту на підприємствах.
Методи. На основі використання загальнонаукових та спеціальних методів досліджень, а саме методи теоретичного узагальнення та порівняння, дедукції та індукції, методи причинно-наслідкового та абстрактно-логічного зв'язку, метод систематизації аналізується сутність, функції, форми та етапи управління маркетингом на підприємствах. Визначено та досліджено маркетингове планування як організаційний та управлінський процес у маркетинг-менеджменті
Основні результати дослідження. Запропоновано конкретні пропозиції щодо вдосконалення системи управління маркетинговим менеджментом на підприємстві. Наукова новизна дослідження полягає у покращенні сегментації споживчого ринку з метою виявлення запитів споживачів. Важливим аспектом відповідно є необхідність удосконалення маркетингового управління сегментами.
Висновки та конкретні пропозиції авторів. Практична значущість полягає в тому, що основні висновки та розробки можуть використовуватись для вдосконалення маркетинг-менеджменту на підприємствах