ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.1(57).102-106Анотація
Стаття присвячена дослідженню маркетинговим комунікаціям та їх впливу на щодо здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Охарактеризовано зміни щодо нормативно-правового забезпечення ведення зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовані маркетингові комунікації, які сприяють виробникам та постачальникам товарів та послуг виходити за межі національного ринку. Розроблений механізм маркетингових комунікацій при виході на зовнішні ринки, який дає уявлення про вплив маркетингових комунікацій та їхній взаємозв’язок в процесі завоювання частки зовнішнього ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-07-02
Номер
Розділ
РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ