КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНЕ ГРУПУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

  • С.С. Слава
  • В.В. Чиняк
  • В.В. Пугінська

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2020.2(56).46-51

Анотація

Проаналізовано та порівняно дефініцію термінів «гостинність» та «індустрія гостинності», які пропонують різні автори. Розглянуто основні фактори, які впливають на розвиток сучасної індустрії гостинності. Запропоновано групування складників сфери гостинності на основі їх належності до певних груп. Зроблено кількісний розподіл складових елементів сектору гостинності. Подано порівняння процесної структури індустрії гостинності та компонентних складових туризму. Сформовано висновки щодо факторів впливу та різноманітних тлумачень понять «індустрія гостинності» та «гостинність».

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-22

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ