СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В СТРАХОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
страховий маркетинг, страховий продукт, страхові відносини, страховик, страхувальник, страхова компанія.Анотація
У статті розглянуто сутність страхового маркетингу та його значення в забезпеченні стабільного функціонування страхової компанії. Зазначено характерні причини відмови впровадження відділу маркетингу страховиками. Визначено основні ознаки, які відрізняють страховий маркетинг від традиційного. Виділено основні сфери використання маркетингу в страховій діяльності. Охарактеризовано роль досягнень страхового маркетингу в розробці плану стратегічних напрямків розвитку страхової компанії в перспективі. Виокремлено страховий маркетинг як пряму причину зростання прибутковості та ринкової вартості страхової компанії.Посилання
Aleksunina, V. A. (2001). Marketing v otrasliah i sferah deiatelnosti [Marketing in branches and fields of activity]. Moscow: The Center of publishing-bookstore «Marketing» [in Russian].
Govorushko, T. A. (2008). Strakhovi poslugi [Insurance services]. Kyiv: The Center of Educational Literature [in Ukrainian].
Zaruba, O. D. (1998). Strakhova sprava [Insurance business]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
Zubetc, A. N. (1998). Strakhovoi marketing [Insurance Marketing]. Moscow: The Publishing house «ANKYL» [in Russian].
Zubetc, A. N. (2001). Marketingovie issledovaniia strakhovogo rinka [Marketing researches of the insurance market]. Moscow: The Center of Economics and Marketing [in Russian].
Utkina, E.A. (1998). Spravochnik po strakhovomu biznesu [Insurance business handbook]. Moscow: Association of authors and publishers «TANDEM» [in Russian].