БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧІЙ СФЕРІ
Ключові слова:
бренд-менеджмент, спортивно-оздоровчі послуги, фітнес клуби, спортивний менеджмент, бренд, якість послуг.Анотація
У статті виявлено основні аспекти управління брендами в сфері спортивно-оздоровчих послуг, а також основні причини, що перешкоджають появі світових брендів в Україні. Охарактеризовано сутність поняття спортивного менеджменту. Також виділено, що розвиток ринку спортивно-оздоровчих послуг є рушійною силою для розвитку економіки країни та добробуту населення. Зроблено висновок, що в українських фітнес клубах є перспективи стати брендами і надавати якісні спортивно-оздоровчі послуги, але існує ряд негативних факторів, які стримують їх розвиток на споживчому ринку, що чітко виокремлено в дослідженні.Посилання
Batra R & Mayers G.(1999). Reklamnuj menedzhment [Advertising Management] . Saint Petersburg: Piter [in Russian].
Ellwood Ya. (2002). 100 pryemov effektyvnogo brendynga [100 Ways of Effective Branding]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
Zabarna E. M. (2007) Pozycionuvannja brendu jak chynnyka innovatyvnosti torgivel'noi' marky [Positioning of branding as a trademark innovation factor]. Retrieved from http: //www.confcontact. com2007nov/zabarna.htm [in Ukrainian].
Melnyk I. V. (2010). Brend, brendyng, torgova marka jak kljuchovi terminy reklamy [Brand, branding, and trademark as advertisement key terms] Scientific notes of Institute of Journalistic.-Vol. 39, 175-179 [in Ukrainian].
Polishchuk T. V. (2009). Perspektyvni naprjamky rozrobky uspishnyh brendiv v Ukrai'ni [Perspective trends in development of efficient brands in Ukraine] Actual problems of Economics. – 7 (97), 129-137 [in Ukrainian].
Haminich S. (2010). Harakterni osoblyvosti brendyngu na spozhyvchomu rynku Ukrai'ny [Characteristics of branding on consumer market of Ukraine]. Retrieved from nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Dtr_ep/2010_2/files/EC210_47.pdf [in Ukrainian].