БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧІЙ СФЕРІ

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Стахів фахівець відділу зовнішніх зв'язків, Львівський державний університет фізичної культури ім. Івана Боберського, Україна
  • Ольга Михайлівна Стасюк доцент кафедри фізичної реабілітації, кандидат наук з фізичного виховання і спорту, Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, Україна

Ключові слова:

бренд-менеджмент, спортивно-оздоровчі послуги, фітнес клуби, спортивний менеджмент, бренд, якість послуг.

Анотація

У статті виявлено основні аспекти управління брендами в сфері спортивно-оздоровчих послуг, а також основні причини, що перешкоджають появі світових брендів в Україні. Охарактеризовано сутність поняття спортивного менеджменту. Також виділено, що розвиток ринку спортивно-оздоровчих послуг є рушійною силою для розвитку економіки країни та добробуту населення. Зроблено висновок, що в українських фітнес клубах є перспективи стати брендами і надавати якісні спортивно-оздоровчі послуги, але існує ряд негативних факторів, які стримують їх розвиток на споживчому ринку, що чітко виокремлено в дослідженні.

Посилання

Batra R & Mayers G.(1999). Reklamnuj menedzhment [Advertising Management] . Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Ellwood Ya. (2002). 100 pryemov effektyvnogo brendynga [100 Ways of Effective Branding]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Zabarna E. M. (2007) Pozycionuvannja brendu jak chynnyka innovatyvnosti torgivel'noi' marky [Positioning of branding as a trademark innovation factor]. Retrieved from http: //www.confcontact. com2007nov/zabarna.htm [in Ukrainian].

Melnyk I. V. (2010). Brend, brendyng, torgova marka jak kljuchovi terminy reklamy [Brand, branding, and trademark as advertisement key terms] Scientific notes of Institute of Journalistic.-Vol. 39, 175-179 [in Ukrainian].

Polishchuk T. V. (2009). Perspektyvni naprjamky rozrobky uspishnyh brendiv v Ukrai'ni [Perspective trends in development of efficient brands in Ukraine] Actual problems of Economics. – 7 (97), 129-137 [in Ukrainian].

Haminich S. (2010). Harakterni osoblyvosti brendyngu na spozhyvchomu rynku Ukrai'ny [Characteristics of branding on consumer market of Ukraine]. Retrieved from nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/Dtr_ep/2010_2/files/EC210_47.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-23

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ