СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Христина Станіславівна Передало к.е.н., доцент кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності, Національний університет «Львівська Політехніка», Україна
  • Ганна Андріївна Козар студентка кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності, Національний університет «Львівська Політехніка», Україна

Ключові слова:

репутація, ділова репутація, підприємства, соціальні мережі, Інтернет - мережа, Facebook, Instagram.

Анотація

В статті досліджено можливості використання соціальних мереж у формуванні ділової репутації вітчизняних підприємств. Розглянуто сутність поняття «ділова репутація» як в розрізі наукового, так і нормативно-правового бачення, проаналізовано останні тенденції розвитку популярності соціальних мереж в Україні, зокрема Facebook та Instagram, акцентовано увагу на актуальності використання соціальних мереж при формуванні ділової репутації підприємств, наведено рекомендації щодо формування ділової репутації на вітчизняних підприємствах в соціальних мережах.

Посилання

REFERENCES

Kovalenko Y.E.(2015) Dilova reputatsiya menedzhmentu yak klyuchovyy chynnyk stratehiyi rozvytku pidpryyemstv sotsialʹno-kulʹturnoho servisu [The business reputation of management as a key factor in the development strategy of enterprises of social and cultural services]. Ekonomika i menedzhment kulʹtury: elektronne naukove vydannya.- Economy and management of culture. Pages: 59-65. Retried from : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2015_1_9.

Busel V.T.(2009) Velykyy tlumachnyy slovnyk suchasnoyi ukrayinsʹkoyi movy [Great explanatory dictionary of contemporary Ukrainian language] Uklad. i holov. red.V.T.Busel.Pages:1736.[inUkrainian].

Shcherbakova K. (2010). Dilova reputatsiya yak skladova konkurentospromozhnosti pidpryyemstva [Business reputation as a component of the enterprise's competitiveness].Pages:58-63.[inUkrainian]

V.H. Honcharenko, P.P. Andrushko, T.P. Bazova. (2004). Yurydychni terminy. Tlumachnyy slovnyk [Legal terms. Interpretative dictionary] za red. V.H. Honcharenka. — [2-he vyd., stereotypne.].Pages:320.

Dokazova baza u spravakh zakhystu chesti, hidnosti ta dilovoyi reputatsiyi.[Evidence base for the protection of honor, dignity and business reputation] Retried from :http://zib.com.ua/ua/123396dokazova_baza_u_spravah_zahistu_chesti_gidnosti_ta_dilovoi_r.html

Zakon Ukrayiny «Pro banky ta bankivsʹku diyalʹnistʹ» Retried from : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2121-14/ed20111016/.

Shkromyda V.V.(2012) Dilova reputatsiya pidpryyemstva: problemy otsinky ta neobkhidnistʹ obliku[Business reputation of an enterprise: problems of estimation and necessity of accounting] Aktualʹni problemy rozvytku ekonomiky rehionu. Pages: 207-211. Retried from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(2)__36 [inUkrainian]

Khortyuk O.V.(2012) Typolohiya naukovykh pidkhodiv do vyvchennya katehoriyi "dilova reputatsiya"[ Typology of scientific approaches to the study of the category "business reputation"] Chasopys Kyyivsʹkoho universytetu prava. Pages: 188-191. Retried from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2012_2_46 [inUkrainian].

Kilʹkistʹ ukrayinsʹkykh korystuvachiv v Instagram zrosla do 6mln, a Facebook prypynyv rist [Elektronnyy resurs]. Retried from: http://watcher.com.ua/2017/08/18/kilkist-ukrayinskyh-

Informatsiyni tekhnolohiyi u suspilʹstvi [ Elektronnyy resurs]. Retried from: https://mozok.click/731-nformacyn-tehnologyi-u-susplstv.html

Vash osobystyy brend u sotsmerezhakh: yakym Vy vyhlyadayete u Merezhi ta ochakh koleh – i shcho z tsym robyty? [Elektronnyy resurs]. Retried from: https://eba.com.ua/article/vash-osobystyj-brend-u-sotsmerezhah-yakym-vy-vyglyadayete-u-merezhi-ta-ochah-koleg-shho-z-tsym-robyty/

Pomylky maloho biznesu v sots.merezhakh [Elektronnyy resurs]. Retried from http://blog.liga.net/user/oilyuhina/article/26777.aspx

Pro zastosuvannya personalʹnykh spetsialʹnykh ekonomichnykh ta inshykh obmezhuvalʹnykh zakhodiv (sanktsiy) [Elektronnyy resurs]. Retried from: http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850

Ukrayintsiv znovu 9 mln. na Facebook [Elektronnyy resurs]. Retried from: http://watcher.com.ua/2017/09/28/ukrayintsiv-znovu-9-mln-na-facebook/

Stvorennya pozytyvnoho imidzhu ta nadiynoyi reputatsiyi orhanizatsiyi [Elektronnyy resurs]. Retried from: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi

Hrin O.O.(2009). Slovnyk tsyvilʹnoho prava [Dictionary of civil law] [2-e vyd., pererob. i dopov.].Pages:436.[in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-13

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ