DOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2018.1(51).165-169

ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВПЛИВУ БАЗОВИХ ІНСТИТУТІВ НА РОЗВИТОК ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Євген Миколайович Палига, Людмила Анатоліївна Циганко

Анотація


У статті розглянуто інвестиційну привабливість видавничо-поліграфічної галузі України та її регіонів, сучасний стан і стратегію розвитку корпоративного управління підприємств видавничо-поліграфічної галузі (ВПГ), проведено дослідження трансформації видавничого та поліграфічного підприємництва, внаслідок якої видавничо-поліграфічний комплекс перетворився у ВПГ, а виробниче підприємництво в поліграфії набуло функцій сфери обслуговування видавництв, як це і прийнято у світовій видавничій практиці. Розкрито можливості провідних підприємств регіону та встановлено, що серед усіх моделей розвитку видавничих і поліграфічних підприємств найперспективнішою щодо вкладення інвестицій можна вважати модель, згідно з якою видавництва мають власну поліграфічну базу.

Ключові слова


базові інститути; інституційна теорія; фактори економічного зростання; корпоративне управління; конкурентоспроможність; видавничо-поліграфічна діяльність.

Повний текст:

PDF

Посилання


REFERENCES

Ansoff I.H. (2004). Novaia korporatyvnaia stratehyia [New corporate strategy]. Saint Petersburg : Piter. [in Russian].

Bazyliuk V.B. (2014). Instytutsiine seredovyshche mekhanizmu upravlinnia polihrafichnymy pidpryiemstvamy [The institutional environment of the management of printing enterprises]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen – Bulletin of socio-economic researches, №3 (54), 74-78.

Heiets V.M., & oth. (2003). Ekonomika Ukrainy: stratehiia i polityka dovhostrokovoho rozvytku [Economy of Ukraine: strategy and policy of long-term development]. Kyev: Institute of Forecasting of NAS of Ukraine; Fenix. [in Ukrainian].

Mikula N.A., Palyha Ye.M., & Bazyliuk V.B. (2013). Rehionalnyi vydavnycho-polihrafichnyi klaster [Regional publishing and printing cluster]. Lviv: Liha-Pres. [in Ukrainian].

Palyha Ye.M., & Palyha I.Ye. (2017). Korporatyvne upravlinnia ta fondovyi rynok [Corporate governance and stock market]. Lviv: UAP. [in Ukrainian].

Ponomarenko V.S., Trydid O.M. & Kyzym M.O. (2003). Stratehiia rozvytku pidpryiemstva v umovakh kryzy [Strategy of development of the enterprise in the conditions of crisis]. Kharkiv: PH ―Inzhek‖. [in Ukrainian].

Raievnieva O.V. (2006). Upravlinnia rozvytkom pidpryiemstva: metodolohiia, mekhanizm, modeli [Management of enterprise development: methodology, mechanism, models]. Kharkiv: PH ―Inzhek‖. [in Ukrainian].

Raievnieva O.V. (2008). Upravlinnia rozvytkom pidpryiemstva: metodolohiia, mekhanizm, modeli [Evolutionary perspective of the institutional economy of Russia]. Volgograd: VSU Publishing House. [in Russian].

Chukhno A.A., Yukhymenko P.I., & Leonenko P.M. (2010). Instytutsionalno-informatsiina ekonomika [Institutional and informational economy]. Retrieved from http://westudents.com.ua/glavy/18963-rinki-y-obmn.html. [in Ukrainian].

Shvaika L.A. Rozvytok i rehuliuvannia vydavnychoho pidpryiemnytstva (2005). [Development and regulation of publishing business]. Lviv: Ukrainain academy of printing. [in Ukrainian].