DOI: https://doi.org/10.24144/2409-6857.2018.1(51).133-136

КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК РЕГІОНУ

Наталія Олегівна Батьковець, Галина Андріївна Батьковець

Анотація


В статі проаналізовано основні чинники формування купівельної поведінки потенційних споживачів, розглянуті базові мотиви прийняття рішення про здійснення купівлі товарів та послуг, проведено оцінку пріоритетних складових загальної моделі купівельної поведінки на основі дослідження демографічних, чинників, рівня платоспроможності населення регіону та обсягів купівлі товарів і послуг. Наведено класифікацію основних психотипів споживачів та їх характеристику.

Ключові слова


купівельна поведінка; мотив; споживач; потреба; ринок товарів та послуг; регіон; сталий розвиток.

Повний текст:

PDF

Посилання


REFERENCES

Butenko N. (2012). Faktory vplyvu na kupivelʹnu povedinku instytutsiynykh spozhyvachiv Teoretychni ta prykladni pytannya ekonomiky – Vypusk 25, 81-86.[іn Ukrainian].

Vyvchennya spozhyvachiv Elektronnyy resurs: [finance-dom: Finansovo- informatsiynyy portal]. ─ Retrieved from: http://finance-dom.ru/marketing/76/340- vivchennya-spozhivachiv. [in Ukrainian].

Vplyv emotsiy na psykholohiyu ta povedinku osobystosti ta yikh rehulyuvannya [Elektronnyy resurs] ─ Retrieved from: http://irshavarbdt.ucoz.ru/publ/psikholog/vpliv_emocij_na_psikhologiju_ta_povedinku_oso bistosti_ta_jikh_reguljuvannja/6-1-0-98. [in Ukrainian].

Holovne upravlinnya statystyky u Lʹvivsʹkiy oblasti. Retrieved from: www.lv.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].

Zozulev, A. V. (2004) Povedenye potrebyteley [consumer behavior ]. – Kiev : Znan nya.[іn Ukrainian].

Kovalʹ, L.A. & Romanchuk, S.A. (2010). Osnovni aspekty povedi nky spozhyvachiv i chynnykiv, shcho zumovlyuyutʹ vybir pevnoho typu spozhyvatsʹkoyi povedinky [The main aspects of consumer behavior and factors that determine the choice of a particular type of consumer behavior]. Naukovi pratsi Kirovohradsʹkoho natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky,18, 117-122 [іn Ukrainian].

Modelyuvannya kupivelʹnoyi povedinky orhanizatsiyi-spozhyvacha [Elektronnyy resurs]. – Retrieved from: http://library.if.ua/book/42/2936.html. [in Ukrainian].

Marushevsʹka, O.H. (2010). Osnovni elementy statusnoyi modeli indyvidualʹnoho spozhyvannya [The main elements of the status model of individual consumption] Filosofsʹkyy alʹmanakh., 69, 232-238 [іn Ukrainian].

Orban-Lembryk, L. (2004). Sotsialʹna povedinka yak sposib vyyavu aktyvnosti osobystosti [Social behavior as a way of manifestation of personality activity]. Sotsialʹna psykholohiya, 5, 12-19 [іn Ukrainian].