ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАРТАП- ПРОЄКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2024.2(64).76-83Ключові слова:
цифрові технології, маркетингове забезпечення, стартап-проєкт, інноваційні технології, інвестиційний клімат, маркетингові інструменти, конкурентоспроможністьАнотація
статті розкрито вплив цифрових технологій на маркетингове забезпечення стартап-проєктів,
акцентуючи при цьому на значних трансформаціях, що відбуваються у цій сфері. Визначено сутність
стартап-проєктів та ключові теоретичні аспекти їхнього функціонування. Проаналізовано сучасний
стан інвестиційного середовища стартап-проєктів в Україні. Особливу увагу приділено специфічним
викликам, з якими зіштовхуються стартапи в умовах війни та економічної нестабільності. Визначено,
що на сучасному етапі українські стартапи, попри відновлення інвестиційного клімату, зіштовхуються
зі серйозними перешкодами, що передусім полягають у політичній та економічній нестабільності.
Підкреслюється, що стартапи мають здатність швидко адаптуватися до мінливих умов ринку завдяки
використанню сучасних маркетингових інструментів, таких як аналітичні платформи, штучний
інтелект та автоматизація процесів. Виявлено, що ефективне впровадження та застосування
цифрових технологій дозволяє стартапам аналізувати ринкові умови, оптимізувати операційні процеси
та управління ресурсами та підвищити ефективність функціонування стартап-проєктів загалом