РЕАЛІЗАЦІЯ КОНТРОЛІНГУ В БІЗНЕСІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О.С. Молнар
  • А.В. Колодійчук
  • Ю.Б. Кушнір

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.1(61).113-116

Анотація

Характерною рисою розвитку сучасного суспільства є інтенсивна інформатизація. На сьогодні одним із основних напрямів удосконалення системи управління торговельними мережами є впровадження інформаційних технологій. У статті окреслені головні тенденції розвитку вітчизняного торговельного бізнесу. Визначені проблеми управління суб’єктами торговельного бізнесу. Наведені функції контролінгу, що реалізовані у вітчизняних торговельних мережах. Розглянуті основні інформаційні джерела, які поширюють напрацювання та досвід функціонування контролінгу на підприємствах торговельного бізнесу. Визначені основні недоліки існуючих систем контролінгу. На сучасному етапі контролінг в управлінні вітчизняними суб’єктами торговельного бізнесу, в тому числі і торговельними мережами, є не досить поширеним явищем. Існуючі системи контролінгу неспроможні в повній мірі забезпечити високу ефективність управлінської діяльності, внаслідок наявності значних недоліків в організації функціонування контролінгового механізму. В таких умовах, на сьогодні є досить актуальним завданням впровадження контролінгу в управління вітчизняними мережами.
Ключові слова: підприємство, торговельний бізнес, торговельні мережі, товар, послуги, ринок, інформація, інноваційні технології, конкурентоспроможність, ефективність.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-06

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ