КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.1(61).105-112Анотація
У статті досліджено концептуальні засади управління підприємствами електронної комерції. Розглянуто сутність електронної комерції та підходи до її визначення. З'ясовано, що поняття “електронна комерція” доцільніше розглядати з двох позицій: економічної та правової. Визначено типи електронної комерції та розглянуто їх особливості. Встановлено, що при управлінні підприємством електронної комерції слід враховувати переваги і недоліки, які притаманні електронній комерції. Розглянуто ключові інструменти, які використовуються в процесі управління підприємством електронної комерції.
Ключові слова: електронна комерція, e-commerce, управління, підприємства електронної комерції, електронна торгівля, компанія.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-05-06
Номер
Розділ
РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ