ФАКТОРИ ТА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • О.І. Андрусь
  • С.Ю. Пятаченко

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2022.2(60).105-112

Анотація

В роботі проаналізовано зміст, фактори формування прибутковості підприємства. З’ясовано, що
прибутковість характеризується двома взаємопов’язаними але не тотожними показниками:
прибутком та рентабельністю. Прибуток – абсолютний грошовий вираз результатів господарської
діяльності підприємства за певний період, водночас рентабельність – відносний показник
прибутковості, який відображає ефективність використання задіяних ресурсів та здійснених
підприємством витрат. Формування належного рівня прибутковості підприємства залежить від
впливу ряду зовнішніх та внутрішніх факторів. В роботі також запропоновано систему формування
прибутковості підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-03

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ