ФАКТОРИ ТА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • О.І. Андрусь
  • С.Ю. Пятаченко

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2022.2(60).105-112

Анотація

В роботі проаналізовано зміст, фактори формування прибутковості підприємства. З’ясовано, що прибутковість характеризується двома взаємопов’язаними але не тотожними показниками: прибутком та рентабельністю. Прибуток – абсолютний грошовий вираз результатів господарської діяльності підприємства за певний період, водночас рентабельність – відносний показник прибутковості, який відображає ефективність використання задіяних ресурсів та здійснених підприємством витрат. Формування належного рівня прибутковості підприємства залежить від впливу ряду зовнішніх та внутрішніх факторів. В роботі також запропоновано систему формування прибутковості підприємства.

Ключові слова: прибутковість підприємства, прибуток, рентабельність, фактори та система
формування прибутковості підприємства

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-03

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ