СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • В.І. Зубачова
  • Н.М. Проскуріна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.2(58).65-70

Анотація

У статті розглянуто методичний інструментарій формування системи контролю якості на рівні суб’єкта аудиторської діяльності. Висвітлено основні аспекти організації системи контролю якості аудиторських послуг з метою її вдосконалення у відповідності до змін у законодавчому полю регулювання аудиторської діяльності. Визначено компоненти забезпечення об’єктивної процедури оцінки якості аудиторських послуг та формат її оцінки. Сформовано практичні рекомендації щодо ефективної організації внітрішньофірмової системи контролю якості надання аудиторських саме на рівні аудиторської фірми

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-05

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ОБЛІК І АУДИТ