Особливості реалізації комунікативних функцій підприємств з допомогою інтернет-засобів

Автор(и)

  • А.В. Колодійчук
  • О.С. Молнар
  • Е.Ю. Решко

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.2(58).60-64

Анотація

У статті подано визначення сутності маркетингових комунікацій. Виділено функції маркетингових комунікацій, зокрема інформативну, нагадувальну, переконуючу та іміджеву. Визначено фактори, що чинять вплив на систему маркетингових комунікацій підприємства. Показано схематичну модель інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано визначення терміну “Інтернет-комунікації”. Окреслено ключові переваги, які забезпечують підприємству Інтернет-комунікації та недоліки комунікацій в Інтернет. З огляду результатів теоретико-практичних напрацювань щодо розвитку системи маркетингових інтернет-комунікацій сформульовано дев’ять специфічних особливостей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-05

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ