СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЙ

Автор(и)

  • В. М. Лисий
  • Ю.Ю. Білавич

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2025.2(66).139-143

Ключові слова:

соціальні мережі, цифрова стратегія, маркетинг, брендинг, цифрова трансформація, Україна

Анотація

У статті досліджується аналіз ролі соціальних мереж у конструюванні цифрової стратегії компаній в контексті глобальної цифрової трансформації. Розглянуто ключові методологічні підходи до інтеграції соціальних медіа як стратегічного інструменту комунікації, маркетингових активностей та управління репутаційним капіталом. Особливий акцент зроблено на специфічних характеристиках українського ринку, включно з особливостями використання соціальних платформ для бізнесових цілей в умовах воєнного стану та адаптації до змін у поведінкових моделях споживачів. Виявлено, що соціальні мережі еволюціонували від традиційного каналу просування товарів і послуг до комплексного механізму вибудови стійких клієнтських взаємин і генерації довгострокових конкурентних переваг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-10

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ