РЕГІОНАЛЬНИЙ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ РОЗВИТКУ АГРОТУРИЗМУ НА СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2025.2(66).75-80Ключові слова:
регіональний аспект, бренд-менеджмент, розвиток агротуризму, сільські територіїАнотація
У статті обґрунтовано особливості й передумови формування регіонального бренд-менеджменту у забезпеченні розвитку сфери агротуризму на сільських територіях. Зазначено, що в умовах активізації процесу впровадження інформаційно-комунікаційних технологій зростає роль формування системи бренд-менеджменту у всіх сферах життєзабезпечення людського розвитку. Виокремлено проблемні питання й окреслено підходи до формування дієвого бренд-менедженту на основі аналізу факторів впливу, серед яких пріоритетними є аналіз зовнішніх факторів, формування унікального образу регіонального агротуристичного бренду, розробка стратегії просування продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, фокусування на якості та дотримання стандартів виробництва, використання маркетингових інструментів, співпраця з місцевими виробниками й постачальниками, а також органами влади та партнерами щодо просування бренду, навчання працівників, моніторинг ефективності бренд-стратегії та її коригування за потребою. Задіяння зазначених підходів сприятиме побудові сильного агротуристичного бренду на регіональному рівні, формуватиме чітку ідентичність і впізнаваність товарів, продуктів, наданих послуг виготовлених в межах регіону й підвищуватиме привабливість сільських територій.