СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ АГРОТУРИЗМУ РЕГІОНУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • С.М. Газуда
  • В.Й. Ерфан
  • О.П. Газій

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2025.2(66).63-69

Ключові слова:

стратегічні орієнтири, розвиток агротуризму, умови цифровізації, бренд-менеджмент, агротуристичний бренд, регіон.

Анотація

У статті обґрунтовано окремі стратегічні підходи до забезпечення розвитку сфери агротуризму в умовах цифровізації на регіональному рівні. Пріоритетністю зумовлюється сфера аграрного господарювання, оскільки формує продовольчу безпеку країни та її регіонів. Відмічено доцільність поєднання інтересів і взаємодії двох сфер аграрної і туристичної, оскільки задіяння наявного потенціалу як аграрного, так і туристичного локальних територій уможливлює перспективи до розвитку регіону та країни в цілому. Актуалізації набуває виокремлення стратегічних підходів до забезпечення розвитку агротуризму та реалізація їх на регіональному рівні, що дасть поштовх до побудови дієвої системи управління на основі формування стратегічних планів з метою досягнення намічених цілей. Обґрунтовано передумови до розвитку агротуризму на регіональному рівні, зокрема Закарпатської області. Акцентовано увагу на необхідності формування цілісного унікального агротуристичного бренду на окремій локальній території регіону підвищуючи конкурентоспроможність досліджуваної сфери й рівень довіри споживачів. Виокремлено стратегічні орієнтири щодо розвитку бренд-менеджмету у сфері агротуризму на рівні регіону.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-10

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3. РЕГІОНАЛЬНІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ