БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ РЕГІОНУ

Автор(и)

  • В.А. Герцег
  • О.Б. Куць

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2025.1(65).66-72

Ключові слова:

бренд-менеджмент, розвиток сільського туризму, регіон, трансформаційні зміни, розроблення стратегії бренду

Анотація

У статті розглянуто особливості задіяння бренд-менеджменту як вагомого інструменту у
забезпеченні розвитку сільського туризму на регіональному рівні. Обґрунтовано роль сільського туризму
як популярного відпочинкового виду туризму сконцентрованого на сільських територіях. Окреслено
властивості сільського туризму, які охоплюють, зокрема поєднання автентичності та культурної
спадщини, екологічне спрямування, інфраструктурне забезпечення з надання туристичних послуг,
джерело доходу, оригінальна освітня складова. Акцентовано увагу на основних аспектах бренд-
менеджменту сільського туризму, зокрема ідентифікації унікальних характеристик, розроблення
стратегії бренду, візуальній ідентичності, партнерстві й співпраці, зворотності зв’язку й адаптації.
Виявлено основні напрями та потенційні можливості для розвитку сільського туризму у Закарпатті,
серед яких природні дестинації, активний туризм, гастро-туризм, лікувально-оздоровчий туризм,
історично-пізнавальний туризм, екоферми та сільські господарства, МІСЕ-туризм.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-08

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 2. РЕГІОНАЛЬНІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ