ЦІНА ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ В ЛОГІСТИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.2(62).102-106Анотація
Логістика, як ключовий елемент сучасного бізнесу, стала невід’ємною частиною ефективної діяльності
підприємств. Однак, вирішальне значення має здатність раціонально управляти не лише логістичними
процесами, але й ціноутворенням. Правильна стратегія ціноутворення може стати ключовим
фактором для досягнення успіху, прибутковості та забезпечення конкурентоспроможності.
Ціноутворення, як важливий аспект стратегії підприємства, вимагає комплексного підходу та аналізу.
У цій статті автори докладніше розглядають взаємозв’язки між логістикою та ціноутворенням,
визначають ключові фактори, що впливають на формування ціни. А також розглядають різні стратегії
ціноутворення, які можуть бути застосовані в логістичній галузі. Також, аналізують, як логістика
може допомогти оптимізувати цінову політику та досягти стратегічних цілей підприємства.
Ключові слова: ціна, ціноутворення, логістична система, витрати, конкурентоспроможність.