МОТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТРАНСФЕРТНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ

Автор(и)

  • В.В. Сержанов
  • А.Р. Моленда

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.1(61).121-127

Анотація

З огляду на актуальність питання трансфертного ціноутворення в світлі поточної економічної ситуації в світі у статті досліджено причини виникнення та становлення трансфертного ціноутворення. Проведено аналіз мотивів, які спонукають як великі міжнародні компанії, так і національні підприємства до застосування трансфертних цін при проведенні господарських операцій. Досліджено можливі ризики при застосуванні трансфертного ціноутворення та шляхи їх мінімізації, а також зазначено на необхідність дотримання балансу між інтересами платників податків та податкових органів при застосуванні трансфертного ціноутворення.
Ключові слова: трансфертне ціноутворення, трансфертна ціна, пов’язані (афілійовані) особи, міжнародна компанія, група компаній

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-06

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ