УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • В.Й. Ерфан
  • В.В. Міца
  • Г.Г. Ваш

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2023.1(61).81-85

Анотація

У статті автори розкривають сучасну поведінку менеджера, який повинен чітко орієнтуватися у складних умовах ринкової економіки, володіти знаннями щодо створення, організації та функціонування бізнесу, аналізу ринку, розробки стратегії розвитку окремого суб’єкта господарювання. Використовуючи власні компетентності, гнучкість мислення, розуміння ситуації, вміння приймати обґрунтовані рішення, менеджер повинен сприяти успіху суб’єкта господарювання у конкурентній боротьбі під час війни, на свому “полі бою”, утвердженню його позицій на ринку, втіленню нових ідей та реалізації стратегій.
Ключові слова: управління, управлінські рішення, бізнес-планування, бізнес-процеси, стратегія, методологія, економіка, еко-система.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-06

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ