АНАЛІЗ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ РЕСТОРАНУ «НАША ДАЧА»

Автор(и)

  • М.В. Вольпрет
  • П.В. Шмадченко
  • О.Б. Жихор

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2022.1(59).73-78

Анотація

Статтю присвячено аналізу теоретичних основ та формуванню фірмового стилю ресторану «Наша
Дача». Висвітлено теоретичні основи та визначено поняття «фірмовий стиль», його функції та складові, основні етапи розробки фірмового стилю. Проаналізовано сучасний стан фірмового стилю ресторану. В результаті аналізу було визначено головних конкурентів ресторану «Наша Дача», проаналізовано усі складові фірмового стилю ресторану «Наша Дача» , виділено основні проблеми фірмового стилю, проаналізовано зміну середнього рахунку за період 2018-2021 рокі. Надано рекомендації щодо поліпшення роботи ресторану та його фірмового стилю.

Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес, фірмовий стиль, конкурентоспроможність ресторану, маркетинг, напрями вдосконалення

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-20

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ