Моделі підприємства: сучасний ракурс

Автор(и)

  • Ярослав Юрійович Агій ДВНЗ "Ужгородський національний університет", Україна
  • О.В. Данайканич
  • В.В. Кубіній

DOI:

https://doi.org/10.24144/2409-6857.2021.2(58).39-45

Анотація

Підвищення ефективності діяльності підприємства значною мірою визначається теоретичним концептом, відображеним в певній моделі. Метою даного дослідження є окреслення моделей підприємства в залежності від теоретичного концепту бізнесу, його створення та ефективного функціонування. В процесі дослідження були застосовані методи наукової абстракції, систематизації, структуризації та інші. В сучасному калейдоскопі теоретичних підходів традиційно виділяють чотири моделі підприємства: економічна, інституціональна, підприємницька та системна. Запропоновано розширити лінійку підходів та виділити організаційну й інформаційну моделі

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-05

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ