ОСОБЛИВОСТІ ТА ОСНОВНІ СФЕРИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
підприємство, інформація, економічна інформація, Інтернет-технології, ефективність, маркетингова діяльність, комунікації, ринок, споживач, збутАнотація
У статті подано визначення термінів “інформація”, “економічна інформація”, “інформаційні технології”. З’ясовано питання сутності інформаційної системи як механізму управління інформацією та інформаційними потоками підприємства. Визначені функціональні напрямки використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Окреслено основні сфери застосування Інтернет-технологій в діяльності підприємств. Визначені переваги віртуального маркетингу в порівнянні з маркетингом, заснованим на традиційних технологіях. Виділено специфічні особливості маркетингових комунікацій на основі Інтернет-технологій, що обумовлюють їх значне поширення у комунікаційних стратегіях.Посилання
Aleksunin, V. A., & Rodigina, V. V. (2005). Elektronnaya kommertsiya i marketing v internete [E-commerce and marketing on the Internet]: Textbook. Moscow: Dashkov and Co. [in Russian].
Bokarev, T. (2000). Entsiklopediya internet-reklamy [Encyclopedia of online advertising]. Moscow: PROMO-RU. [in Russian].
Vazhynskyy, F. A., & Kolodiychuk, A. V. (2009). Marketynhovi doslidzhennya v systemi upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpryyemstv [Marketing research in the system of competitiveness management of enterprises]. In Naukovyy visnyk NLTU Ukrayiny [Scientific Bulletin of National Forestry University of Ukraine]: Vol. 19.1 (pp. 125-130). [in Ukrainian].
Global’nyye tendentsii razvitiya turizma [Global trends in the development of tourism] (2008). Gostinichnyy biznes – Hotel business, 1, 63-65. [in Russian].
Dubnitskiy, V. I. Rol' sovremennykh informatsionnykh tekhnologiy pri reshenii regional'nykh marketingovykh zadach [The role of modern information technologies in solving regional marketing problems] (2002). In Donetskiy region: innovatsionnyy, promyshlennyy i intellektual'nyy potentsial [Donetsk region: innovative, industrial and intellectual potential] (pp. 250-254). [in Russian].
Yelovenko, V. G. (1995). Informatsionnyye tekhnologii i ikh ispol'zovaniye v sisteme marketinga [Information technology and their use in the marketing system]. In Marketing i predprinimatel'stvo [Marketing and Entrepreneurship] (pp. 155-158). [in Russian].
Kolodiychuk, A. V. (2012). Informatsiya yak faktor innovatsiynoho rozvytku ekonomiky [Information as a factor of innovation development of the economy]. In Formuvannya rynkovykh vidnosyn v Ukrayini [Formation of market relations in Ukraine]: Vol. 5/1(132) (pp. 58-62). [in Ukrainian].
Pavlysh, V. A., Daynovskyy, Yu. A., & Hlinenko, L. K., et al. (2002). Marketynhovi komunikatsiyi elektronnoho biznesu [Marketing communications of e-business]: Textbook for students of universities. Lviv: ViRTU. [in Ukrainian].
Layhiff, J. (2001). Biznes-kommunikatsii: Strategii i navyki [Business Communications: Strategies and Skills]. Translated from English. St. Petersburg. [in Russian].
Onyshchenko, V. P. (2010). Antolohiya marketynhu [Anthology of marketing]. Ekonomichna teoriya – Economic Theory, 2, 34-39. [in Ukrainian].
Smith, P., Barry, K., & Pulford, A. (2001). Kommunikatsii strategicheskogo marketinga [Strategic Marketing Communications]. Translated from English. Moscow: Unity. [in Russian].
Steblyak, O. V. (2000). Do pytannya otsinky efektyvnosti provedenykh reklamnykh zakhodiv [On the issue of evaluating the effectiveness of the conducted promotional activities].Ekonomika ta pidpryyemnytstvo – Economy and Entrepreneurship, 4, 143-148. [in Ukrainian].