МОДЕЛЮВАННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНІМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА: МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД1

Автор(и)

  • Людмила Юріївна Сагер к.е.н.,старший викладач кафедри маркетингу та УІД ННІ ФЕМ ім. Олега Балацького, Сумський державний університет, м. Суми, Україна

Ключові слова:

внутрішні комунікації, стратегії, матриця, економіко-математична модель, алгоритм, управління

Анотація

У статті запропоновано методичний підхід до побудови економетричної моделі, який визначає оптимальне співвідношення результативності реалізації запропонованих заходів та витрат на їхній розвиток у процесі аналізу альтернативних варіантів розвитку. Розроблено блок-схему алгоритму управління внутрішніми комунікаціями підприємства.

Посилання

Bozhkova, V.V. (2010). Stratehichne planuvannia marketynhovykh komunikatsii innovatsiinoi produktsii

promyslovykh pidpryiemstv [Strategic planning of marketing communications of innovative products on

industrial enterprises]. – Sumy: «Vyd-vo SumDU» [in Ukrainian].

Karpenko, N.V. & Yalovega, N.I. (2012). ompleks marketynhovykh komunikatsii u stratehichnomu

upravlinni marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva [A marketing communications complex in the strategic

management of enterprises marketing activities]. – Poltava: RVV PUET [in Ukrainian].

Lukyanec, T.I. (2003). Marketyngova polityka komunikacii [Marketing communication policy]. – Kyiv :

KNEU [in Ukrainian].

Mandzyuk, M.M. (2011). Teoretychni rekomendatsii shchodo vdoskonalennia upravlinnia vnutrishno

orhanizatsiinymy komunikatsiiamy [Theoretical recommendations for improving the management of internal

organizational communications]. // Upravlinnya rozvytkom. – Development management, 4(101), 180-182. [in

Ukrainian].

Nazarenko O.M. (2005). Osnovy ekonometryky [Econometrics Basics]. – Kyiv: TsUL [in Ukrainian].

Surovtseva, E.S. (2007). Kompleksnaia metodika izmerenyia orhanyzatsyonnykh kommunykatsyi [A

comprehensive methodology of measuring organizational communications]. Nauchnui zhurnal KubHAU. – The

scientific journal of KNAU, 33(9), 1-20 [in Russian].

Shpak, N.O. (2011). Osnovy komunikatsiinoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv [The basics of

communication management in industrial enterprises]. Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky [in

Ukrainian].

Shubin, O.O. & Simenko, I.V. (2010). Analitychna otsinka yakosti orhanizatsiinykh komunikatsii

[Analytical assessment of the organizational communications quality]. Aktualni problemy ekonomiky. – Actual

problem of economic, 1 (103), 175-184. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-28

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ І ГАЛУЗЕЙ